قیمت قطعات سازه فضایی

افرادی که قصد دارند تا اقدام به خرید قطعات سازه فضایی کنند، یکی از سوالات بسیار مهم که همواره مطرح می کنند این است که قیمت قطعات سازه فضایی چقدر است و به منظور خرید قطعات باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با قطعات مورد استفاده برای ساخت سازه های فضایی آشنا کرده و در رابطه با قیمت آن ها توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

معرفی و بررسی قیمت قطعات سازه فضایی

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، قیمت قطعات سازه فضاکار است و این قیمت به پارامترهای مختلف بستگی دارد. در همین راستا در این بخش شما را با هر یک از این قطعات آشنا کرده و در رابطه با عوامل تأثیرگذار بر قیمت آن ها صحبت می کنیم:

پیچ

یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در سازه های فضایی پیچ ها هستند که کار اتصال را در سازه های فضایی انجام می دهند. پیچ امروزه در مدل های مختلفی تولید و بازار عرضه می شود و بر اساس کلاس سختی آن ها قیمت قطعات سازه فضایی تعیین می شود. از سوی دیگر به منظور بررسی قیمت پیچ ها باید گفت که اندازه پیچ های مورد استفاده در سازه های فضاکار نیز بر روی قیمت نهایی این دسته از محصولات اثر مستقیم می گذارد.

اسلیو

یکدیگر از قطعات مورد استفاده در سازه های فضایی، اسلیوها هستند که در مدل های شش گوش یا شش ضلعی در بخش خرپایی سازه فضایی مورد استفاده قرار می گیرند. از اسلیوها به منظوره محکم کردن پیچ های دو سر مخروطی در المان سازه فضاکار در داخل گوی ها استفاده شده و از این قطعات بهره می برند. نکته مهم این است که با توجه به ویژگی های پروژه لازم است تا از اسلیوهایی در حجم های مختلف استفاده کنید. همچنین جنس و سایز این دسته از محصولات نیز بر روی قیمت قطعات سازه فضایی تاثیر مستقیم می گذارد و باید به منظور خرید استیو به این موضوع توجه داشته باشید.

مخروطی

یکی از قطعاتی که امروزه در سازه های فضایی مورد استفاده قرار می گیرد، مخروطی ها نام دارند. این دسته از محصولات جلوی تراکم لوله ها در نزدیکی گوی را گرفته و باعث می شود تا سازه فضایی به بهترین شکل ممکن علم شود.

مخروطی ها امروزه در اندازه های مختلف و با جنس های گوناگونی به بازار عرضه می شود و متناسب با این دو پارامتر قیمت قطعات سازه فضایی تغییر می کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم تا با توجه به ویژگی های پروژه خود به سراغ مخروطی های مناسب رفته و از آن ها به منظور نصب در محیط های مختلف استفاده کنید.

گوی

بی شک یکی از مهم ترین قطعات مورد استفاده در سازه های فضایی گوی ها هستند که یک کره فولادی توپر بوده که به منظور به وجود آمدن پایداری و ارتباط بین اعضا در سازه های فضایی از آن ها استفاده می شود.

گوی ها دارای سوراخ هایی هستند که اعضای سازه های فضایی در آن قرار می گیرند. نکته مهم این است که با توجه به ابعاد گوی ها و متریال آن ها قیمت این دسته از محصولات تغییر می کند و قیمت این قطعات به این دو پارامتر بسیار مهم وابسته است. در همین راستا به شما پیشنهاد می دهیم تا به منظور استفاده از گوی در سازه های فضایی به عنوان یکی از قطعات بسیار مهم حتماً تحقیقات جامع و کاملی داشته باشید و در نهایت گوی با قیمت مناسب و ویژگی های متناسب با شرایط پروژه خود را خریداری کنید.

نکات مهم به منظور بررسی قیمت قطعات سازه های فضایی

اگر قصد دارید تا اقدام به خرید قطعات سازه های فضایی کنید، لازم است تا به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشید که امروزه شرکت های بسیار زیادی در حوزه تولید و فروش این دسته از محصولات فعالیت می کنند.

در این بین به شما پیشنهاد می دهیم تا به منظور خرید این قطعات حتماً به سراغ تولیدکنندگان معتبر رفته و تلاش کنید تا محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری کنید. مطمئنا اگر شما قطعاتی با قیمت مناسب را خریداری کنید، هزینه های پروژه شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و در نتیجه شما می توانید با مبلغی بسیار کم سازه فضایی خود را به وجود بیاورید.