اجرای سازه های نمایشگاهی

از جمله کاربردهای بنرهای تبلیغاتی بهره گیری ضمن نمایشگاه و همایش ها است و دائماً عظیم ترین چالش کاربران طریقه نمایش و همچنین نصب بنرهای چاپ شده است، زیرا با استناد به چهارچوب های فضا، ابزار و نیز… نمی توان به آسانی و با یک وجوه مناسب اقدام به آن نیز کرد. از آنجا که سازه های نمایشگاهی نوعی از سازه های فضاکار هستند، ما قصد داریم در مورد اجرای سازه های نمایشگاهی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

» اجرای سازه های نمایشگاهی بهترین روش دیده شدن شما در اماکن گوناگون؛

در دنیای کنونی که صدها و هزاران برند گوناگون در عرصه های متنوع به تولید کالا و ارائه نمودن خدمات مبادرت نموده اند. و هر یک به گونه ای قصد دارند تا شغل خود را ارتقاء داده و نیز منافع اقتصادی بیشتری را هم به دست بیاورند. البته که هیچ چیز به اندازه تبلیغات مؤثر و مفید نمی تواند در معرفی داشتن برندها و کالاهای مدّنظر به سایرین و بازار غایت خود، نقش داشته باشد.

حال آن که دائماً موضوع کمبود فضا جهت توسعه و گسترش تبلیغات مطرح می گردد. که در پایان به طراحی و تولید سازه های نمایشگاهی منجر می شود. شما می توانید با سفارش نیز خرید سازه های نمایشگاهی در نمایشگاه های مرتبط به معرفی نمودن برند، کالاها و خدمات مدّنظر خود پرداخته و یک تبلیغات سازنده و مفید و مؤثر را رهبری بنمایید.

» نگاهی به انواع اجرای سازه های نمایشگاهی

ما از جمله سازه های نمایشگاهی می توانیم به؛ پایه استند بنر، رول آپ، پاپ آپ، اسپیس فریم، لایت باکس، نیز قاب فنری، و اقسام گوناگون تابلو دکوراتیو اشاره بنماییم. البته که هریک از این استندهای تبلیغاتی نام برده شده شرایط بهره گیری و ابعاد خاصی را هم شامل می شود.

» آیا می دانید رول آپ چیست!

سازه نمایشگاهی رول آپ سازه ای است که تمامی امکانات استند بنر را در اختیار شما قرار خواهد داد و سه خصوصیت منحصر به فرد هم برای خود دارند.

✓ خصوصیات رول آپ بعد از چاپ

ضمن رول آپ و بعد از به پایان رسیدن نصب شما شکل و ظاهری بسیار آراسته و شیک از سازه خویش خواهید داشت. و هیچ نوع اثری از گیره ای در گوشه های چاپ شما نخواهد بود.
البته که چاپ شما با اندک ترین زاویه به نمایش گذارده می شود. و کاربران از رو به رو به آسانی توانایی خواندن و دیدن چاپ را خواهند داشت و این زاویه ی اندک کمک خواهد کرد تا بازتاب نور برروی چاپ بسیار اندک اثرگذار باشد.
به هنگام تمام شدن کار با رول آپ شما می توانید به آسانی سازه فضایی و چاپ را همراه با همدیگر جمع نموده و به هنگامی دیگر به راحتی نصب بنمایید.

» اسپیس فریم به چه معناست!

سازه فضایی نمایشگاهی اسپیس فریم گونه ای سازه فلزی می باشد که با مهندسی انجام شده است. از سویی هم در گونه ساخت آن توانایی بسیاری در تحمل وزن تعبیه گردیده است. به علّت تنوع بسیار زیاد در شاخه های اسپیس فریم شما خواهید توانست غرفه ها و سازه های خویش را به اشکال گوناگون و متنوع طراحی و به مرحله ی اجراء برسانید.

✓ برخی از مهم ترین مزایای اسپیس فریم چیست!

از مزیت های بهره گیری از اسپیس فریم نمایشگاهی و یا آن که داربست نمایشگاهی می توان به آسانی در نصب، به صرفه بودن آن ها، برخورداری از قابلیت تهیه و خرید و حتی اجاره آن اشاره نمود.
شما از سویی هم خواهید توانست تبلیغات بنری خویش را به آسانی بر روی اسپیس فریم نصب بنمایید. و از داشتن یک غرفه شیک و زیبا لذّت ببرید.
از قاب اسپیس فریم جهت ساخت سِن های نمایشگاهی نیز بهره گیری می گردد.

» اجرای سازه فضایی نمایشگاهی میز کانتر چگونه است!

تا به اکنون میزهای پیشخوان را مشاهده نموده اید که در بطن ادارات مورد بهره گیری واقع می شود! طبیعتاً به این دست از میزها در بطن نمایشگاه ها نیاز فراوان پیدا خواهید کرد. ولیکن وزن بسیار و جا به جایی مشقت بار آن ها، از سویی هم ابعاد بزرگ این دست از میزها کار را برای شما بسیار سخت و حتی غیر ممکن می نماید. پس بدین هنگام چاره کار برای شما بهره گیری از سازه فضایی میز کانتر نمایشگاهی خواهد بود.

✓ انواع گوناگون ابعاد میز کانتر ها

سازه فضایی نمایشگاهی میز کانتر ها در ابعاد یک نفره و دو نفره وجود دارد. این امکان هم نیز وجود دارد که تا تمام سطوح میز کانتر با یک عدد بنر تبلیغاتی از جنس پلات لمینیت و یا سولیت به شکل زیبا و چَشم نوازی پوشانده گردد. ابعاد و سایز میز کانتر های دو نفره در ۱۳۰×۹۰×۴۰ و نوع یک نفره این میزها در ۸۰×۹۰×۴۰ خلاصه می شود.

» سازه فضایی نمایشگاهی لایت باکس چیست!

جهت تشکیل و ایجاد تمایز ضمن نمایش تبلیغات خویش، به اجرای سازه های نمایشگاهی متفاوت همانند لایت باکس نیاز خواهید داشت. سازه ای که آن نیز می تواند به واسطه نورپردازی داخلی شکلی متمایز جهت تبلیغات شما رقم بزند.

✓ بهترین شیوه به جهت چاپ لایت باکس

جهت اجرای سازه لایت باکس میبایست از چاپ بک لایت بهره گرفت. ضمن ساخت لایت باکس نیاز به زمان خواهید داشت. بنابراین در صورت تمایل به سفارش آن میبایست چند روز زودتر از زمان آغاز نمایشگاه اقدام به سفارش سازه فضایی نمایید.